De eerste week in miami - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Kevin Aardweg - WaarBenJij.nu De eerste week in miami - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Kevin Aardweg - WaarBenJij.nu

De eerste week in miami

Door: Kevin van den Aardweg

Blijf op de hoogte en volg Kevin

05 Februari 2015 | Verenigde Staten, Miami Beach

Nou maandag 2 februari om 02:00 in de ochtend was het zo ver, ik vertrok voor een 6 maand durende stage naar Miami Beach Florida. "Heerlijk" vroeg op Schiphol afgesproken met mijn andere studie genoten (Daan, Rosa, Marco en Michelle). Aangekomen op Schiphol moesten we wachten tot dat wij konden inchecken. Het inchecken verliep vlekken loos en het afscheid kwam dichterbij.

Na enkele minuten wachten was de familie compleet en heb ik nog even afscheid kunnen nemen. Dit niet geheel zonder "kleer scheuren" haha.

Om 5 uur precies liepen wij met ze 5e door de douane nadat we afscheid hebben kunnen nemen van de gehele familie. Eenmaal achter de douane nog even kunnen shoppen en relaxt kunnen ontbijten en koffie drinken.

Om 5:30 waren wij van plan om te gaan board en, maar eenmaal bij de gate aangekomen kwamen wij erachter dat de vlucht maar liefst 3 uur vertraging had, dit Had als oorzaak doordat het vliegtuig defect was gegaan. Door deze vertraging kregen wij wel allemaal een voucher van €15 Euro om te besteden bij een van de restaurants op Schiphol.

Na dat wij gegeten hadden kregen wij te horen dat wij nogmaals 5 uur vertraging hadden. Na het wachten konden we eindelijk om 3 uur de lucht in.

De vlucht was vrij rustig en verliep volgens plan gelukkig. Eenmaal aangekomen in Miami hebben wij een taxi gepakt naar het hotel en zijn we heerlijk gaan eten.

Eenmaal terug van het eten aangekomen in onze kamer, de kamer was niet geheel wat wij hadden verwacht het is er erg oud en een beetje achtergesteld. Het bed was prima dus we konden goed slapen.

De eerste dag zijn we direct opzoek gegaan naar een makelaar voor een appartement zodat we dit zo snel mogelijk konden regelen.

Verder zijn we de stad gaan verkennen en hebben we heerlijk gegeten.

De tweede dag zijn we eerst gaan hardlopen. En dat is met dit weer een stuk zwaarder. Later op de dag zijn we naar het eerste appartement gegaan om deze te bezichtigen. Een prima appartement maar helaas waren ze aan het renoveren en dit zou nog 8 maanden gaan duren. Dus als we dit appartement zouden nemen dan hebben we dus overdag altijd geluid overlast.

Verder hebben wij fietsen gekocht en zijn we heerlijk wezen cruisen door de stad. En hebben we heerlijk geluncht bij een Spaanse tent.

Vandaag gaan we voor het eerst naar het stage bedrijf om kennis te maken en vanavond gaan we weer ergens eten.

Dit was tot nu toe mijn ervaring van het heerlijke Miami.

Ik hoop iedere week een verhaal te kunnen maken. Dus tot snel!!!

  • 05 Februari 2015 - 21:29

    Ananda :

    leuk verhaal Kevin!
    Wat goed van jou dat je een reisverslag gaat bijhouden!
    Tot 'spreeks'

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami Beach

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 Februari 2015

eindelijk het tweede verslag!!

05 Februari 2015

De eerste week in miami
Kevin

Mijn verslag van mijn 6 maand lopende stage in Miami Beach. Ik weet nog niet zeker hoe vaak ik dit zal updaten maar ik probeer zo veel mogelijk.

Actief sinds 05 Feb. 2015
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 1308

Voorgaande reizen:

05 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: